Sunday, October 17, 2010

::Kelahiran Ku Teristimewa Bagiku::

>> Hurmm..tak terasa sudah hampir 22 tahun ku tinggal di bumi ini..banyaknya dugaan yang Engkau berikan..tapi tak sedikit pun mematahkan semangatku untuk meneruskan hidup ini...Aku berasa bertuah kerana dilahirkan di dunia sebagai manusia yang mempunyai kehidupan serba kekurangan tapi kaya dengan kasih sayang..kadangkala kita membenci takdir hidup yang penuh dengan ranjau dan duri..terutama saat-saat menghadapi kehilangan orang yang kite sayang..tapi setiap yang berlaku mempunyai sebabnya yang tersendiri..
>> Saya sayang saya sendiri...saya sayang orang yang sentiasa disisi saya dan saya sayang semua yang sayangkan saya...Hidup hanya sekali..Mati pun hanya sekali...Hargailah Kelahiran Kita Ke Dunia Ini, Hadapilah Segala Dugaan Dengan Tabah..Semua Masalah Mempunyai Jalan Penyelesaiannya..Dan Jangan Lupa DIA yang Mencipta Kita Di Dunia Ini..MAY GOD BLESS YOU ALL..:)>

No comments:

Post a Comment