Monday, October 18, 2010

::RumahTanggaKu, Syurgaku::

>> Setelah sekian lama hidup bersuami..sebagai seorang isteri..keinginan untuk menimang cahaya mata sudah pasti menjadi idaman setiap kaum hawa...begitu juga aku..kehadiran anak tu akan lebih mengeratkan hubungan suami isteri..menambahkan lagi rasa sayang rasa cinta antara satu sama lain..tapi Tuhan belum beri rezeki tu kat kami...aku hanya mampu berdoa semoga suatu hari aku dan suamiku akan dikurniakan anak yang comel..Doakan kami yea...:)>
>> Rumahtangga ni kami bina atas dasar cinta yang tulus ikhlas dari hati masing2..mengenali suamiku amatlah paling bermakna dalam hidup ini...dialah segala-galanya buatku..dialah suami terbaik yang Tuhan anugerahkan buatku..aku amat bersyukur kerana kehadirannya menyinari hidupku..Ku bersumpah aku nak jadi isteri dia di Dunia dan Akhirat..aku tak nak orang lain...tak pernah ku sesali perkahwinan ini..malah aku amat gembira kerana dalam usia muda ini kami berdua banyak meluangkan masa bersama-sama hingga ke tua nanti Amin...semoga rumahtanggaku yang ibarat syurga ini tidak terkena panahan mata orang yang dengki,berhati busuk,mulut jahat,berhati setan itu..Jauhkan benda-benda cam tu dari hidup kami berdua...Terima Kasih Tuhan kerana memberikan aku kebahagiaan ini walaupun banyak dugaan yang telah kau berikan selama ini..

2 comments: