Tuesday, October 19, 2010

::Kepada Pembaca Blog Ini::

>> Hey all..saya tuan empunya blog nak bagi RULE untuk yang membaca blog ni..sapa-sapa pon boleh tetapkan rule sendiri kan so saya juga begitu..saya tak nak pembaca blog saya ni kepo atau kaki bawa mulut ke sana ke mari kepada orang yang mungkin kenal saya dan juga mungkin nak tau perkembangan diri saya..ceh sukati mak bapak lahirkan ko la mat/minah poyo...hahaha..
Rule nya adalah berbunyi begini yang kawan-kawan sekalian:
  1. Baca blog saya kalau anda berminat sahaja
  2. Boleh komen yang baik,yang lucu yang positif saja dalam blog ini
  3. Jangan copy paste ayat-ayat saya untuk dijadikan maklumat kepada orang nak tau isi blog saya
  4. Jangan nak menyibuk kalau kedatangan anda dalam blog saya memang tak pernah saya diundang
  5. Kepada yang kenal saya, kalau nak baca blog ini,baca saja lepas tu jangan banyak mulut nanti mulut you berbusuk "sumpah kuntilanak kepada yang begitu la"
  6. Ini blog peribadi saya, saya akan cerita apa yang saya nak cerita dalam blog saya, so ANDA JANGAN MENYIBUK MACAM MAK NENEK SI BUSUK!
  7. Rule yang seterusnya akan menyusul sekiranya ada yang masih jadi belacan busuk bawa cerita lagi..ngeeeeeeee...:p

No comments:

Post a Comment